פורסם ב-

עריסה קטנה חלומות גדולים

עריסה קטנה

עריסה קטנה לתינוק

כל היתרונות של עריסה קטנה לתינוק (וגם כמה חסרונות)

כל הורה מחפש פתרונות פתרונות שינה אופטימליים, בטוחים ונוחים עבור התינוק שלו: הוא רוצה קרבה לתינוק מסביב לשעון, פתרונות שמתחשבים לא רק בפנטזיות עיצוביות, אלא גם במציאות. והמציאות בדירות עירוניות חדשות כוללת לא פעם קירות קרובים מדי אחד לשני, שלא משאירים הרבה מקום או מרחב תמרון לעריסה.

מידות עריסה

מידות עריסה סטנדרטית בארץ הן 65X96 ס"מ. רוחב רגלי עריסה סטנדרטית של 65 ס"מ לא תמיד מאפשר להכניס את העריסה במרווח שבין הקיר למיטת ההורים. לרוב, זה ידרוש הצמדת מיטת ההורים לקיר השני. בנוסף, תינוקות בני יומם מעדיפים תחושה הדוקה ומכרבלת יותר המוכרת להם מהרחם. עריסה גדולה יכולה להשפיע שלילית על שנת התינוק.

 

מידות עריסה

מידות עריסה לתינוק

קטנות וקומפקטיות

כמו מכוניות, כך גם עריסות. הישראלים אוהבים גדול ושוק העריסות נשלט על ידי עריסות גדולות. בשימוש בעריסה, הם עלולים לגלות לעתים שהיא מסורבלת ולא נוחה לתנועה בבית. אך קיימות גם עריסות קטנות, המתאימות לחדרי שינה קטנים, עוברות בקלות בין משקופים וניתן לנייד אותן בין חדרי הבית בקלות תוך שמירה על בטיחות התינוק ואפילו מבלי להעיר אותו. מידת עריסה של 50X80 בהחלט יכולה להתאים לכל חדר שינה, גם הקטן ביותר, מבלי שצריך להצמיד את המיטה לצד.

עריסה קטנה

קטנות ומכרבלות

עריסה קטנה מעניקה תחושת ביטחון ותורמת לשינה טובה יותר מאשר עריסה גדולה. כשהתינוק מושיט יד או רגל ופוגש את דפנות העריסה והמפגש נוסך בו בטחון. העריסה הקטנה מדמה תחושה מוכרת של רחם ומשרה על התינוק את הרוגע הדרוש לשינה איכותית.

בין אם אתם חובבי עיצוב מינימליסטי או מחפשים פתרון פרקטי לחלל קומפקטי, עריסה קטנה לתינוק עשויה להיות התשובה המושלמת. עריסות קטנות מציעות יתרונות רבים לצד כמה וכמה נקודות למחשבה. בואו נצלול פנימה ונבין האם עריסה קטנה מתאימה גם לכם.

חשוב לקחת בחשבון בבחירת עריסת תינוק קטנה

לצד היתרונות הרבים של עריסה קטנה, חשוב להיות מודעים לשתי נקודות:

  • הגבלת גיל: לפי התקן, עריסות תינוק נועדו לשימוש עד גיל 3-4 חודשים בלבד. במהלכם התינוק ישן נהדר, אבל מגיל חצי שנה, הוא יזדקק למרחב תנועה גדול יותר. עריסה קטנה כבר לא תוכל ללוות אותו לאחר גיל חצי שנה.
  • מזרן לעריסה קטנה: ודאו שהעריסה הקטנה שלכם באה עם מזרן נושם תואם. התאימו את גודל המזרן לגודל העריסה.

עריסה קטנה מעוצבת יכולה להיות פתרון נוח, פרקטי ובעיקר בטוח לתינוקות בחודשי החיים הראשונים. היא מאפשרת שינה קרובה ואיכותית, מעניקה לתינוק שינה נעימה ומעניקה להורים את הגמישות להשגיח על התינוק במקביל להתנהלות נוחה בבית.

אם גם הבית שלך קומפקטי, לחצי כאן להזמנת עריסה קטנה לתינוק.

עריסה קטנה